Виховна проблема школи: «Удосконалення системи національно-патріотичного виховання»
- утвердження в свідомості і почуттях особистості патріотичної цінності, переконання і повагу до культурного та історичного минулого України;
- виховання поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки;
- підвищення престижу військової служби як виду державної служби, культивування ставлення до солдата як до державного службовця;
- визнання й забезпечення в реальному житті прав дитини як найвищої цінності держави і суспільства;
- освідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю;
- сприяння набуттю дітьми та учнівською молоддю патріотичного досвіду на основі готовності до участі в процесах державотворення, уміння визначати форми та способи своєї участі в життєдіяльності громадянського суспільства, спілкуватися з соціальними інститутами, органами влади, спроможності дотримуватися законів та захищати права людини, готовність взяти на себе відповідальність, здатності розв’язувати конфлікти відповідно до демократичних принципів;
- формування етнічної та національної самосвідомості любові до рідної землі, держави, родини, народу; визнання духовної єдності населення усіх регіонів України, спільності культурної спадщини та майбутнього;
- формування толерантного ставлення до інших народів, культур і традицій;
- утвердження гуманістичної моральності як базової основи громадянського суспільства;
- культивування кращих рис української ментальності — працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, бережного ставлення до природи;
- формування мовної культури, оволодіння і вживання української мови як духовного коду нації;
Система військово-патріотичного виховання в Рогівській
загальноосвітній школі
І – ІІІ ступенів Маньківської районної ради Черкаської
області.
Структура патріотичного виховання в школі.
Місячник військово-патріотичної роботи
- зустрічі курсантів-випускників школи з учнями;
- конкурс пісні і строю(серед учнів 4-5-хкласів);
- конкурс інсценізованої пісні (8-11класи);
- спортивні змагання з баскетболу;
- виставка дитячих малюнків «На захисті Вітчизни»;
- урочиста лінійка ,присвячена воїнам-афганцям;
- фотоконкурс «На захисті Вітчизни»;
- урочиста лінійка присвячена Дню захисника Вітчизни;
- привітання ветеранів війни,військової служби та гостей.
ВЕРЕСЕНЬ.
- планування роботи;
- початок роботи спортивних гуртків;
- проведення уроку-лекції «Конституція України та Закон України «Про загальний військовий обов’язок військову службу»*проведення виховних годин за темою: «Державна і військова символіка України . Герб і Державний Прапор України»;
ЖОВТЕНЬ.
- спортивні змагання;
- бесіда «Етика і поведінка військовослужбовців».
ЛИСТОПАД-ГРУДЕНЬ
Тиждень військово-патріотичної роботи,присвячений Дню Збройних Сил України (6 грудня):
- уроки мужності,на які запрошуються військовослужбовці;
- змагання «А нумо,хлопці»(серед учнів 9-11-х класів);
- зустрічі з ветеранами війни.
ЛЮТИЙ.
Місячник військово-патріотичної роботи:
- конкурс пісні і строю(серед учнів 4-5-хкласів);
- конкурс інсценізованої пісні (8-11класи);
- спортивні змагання з баскетболу;
- виставка дитячих малюнків «На захисті Вітчизни»;
- урочиста лінійка ,присвячена воїнам-афганцям;
- фотоконкурс «На захисті Вітчизни»;
- привітання ветеранів війни,військової служби та гостей.
КВІТЕНЬ.
- участь школи у районній спартакіаді допризивної молоді;
- бойові стрільби із автомату Калашникова;
ТРАВЕНЬ.
- відзначення річниці від Дня Перемоги у Другій світовій війні;
- проведення уроків мужності із ветеранами війни;
- проведення зустрічей з ветеранами війни та ветеранами тилу;
- проведення концерту для ветеранів війни;
- почесна варта біля пам’ятника Невідомому солдату,Обеліску Слави;участь у мітингу;
- покладання квітів.