8 клас
Дистанційне навчання з 6 квітня по 24 квітня
Дата
|
Завдання
|
6 квітня
|
Тема. Стиль романтизм в музиці та театрі.
1. Прочитати матеріал на с. 229-238 підручника.
2. Робота та виконання завдання в Google Classroom
|
13 квітня
|
Тема. Стиль реалізм.
1. Прочитати матеріал на с. 239-245 підручника.
2. Робота та виконання завдання в Google Classroom.
|
9 клас
Дистанційне навчання з 6 квітня по 24 квітня
Дата
|
Завдання
|
10 квітня
|
Тема. Збереження мистецьких надбань: музеї, галереї, бібліотеки.
1. Прочитати матеріал на 180-191 підручника.
2. Робота та виконання завдання в Google Classroom.
|
17 квітня
|
Тема. Фотографія, реклама.
1. Прочитати матеріал на 168-173 підручника.
2. Робота та виконання завдання в Google Classroom.
|
24 квітня
|
Тема. Фотографія, реклама.
1. Прочитати матеріал на 173-179 підручника.
2. Робота та виконання завдання в Google Classroom.
|
10 клас
Дистанційне навчання з 6 квітня по 24 квітня
Дата
|
Завдання
|
6 квітня
|
Тема. Кінематограф Індії: самобут-ність національної школи, наси-ченість музично-танцювальними епізодами. Болівуд – найбільша у світі кіноіндустрія. Творчість режисера і актора Раджа Капура.
1. Прочитати матеріал на с. 70-71 підручника.
2. Робота та виконання завдання в Google Classroom.
|
13 квітня
|
Урок-практикум: пластична гра: створити образи природних явищ за допомогою жестів — мудр. Постановка фрагмента індійського класичного танцю.
Робота та виконання завдання в Google Classroom.
|
11 клас
Дистанційне навчання з 6 квітня по 24 квітня
Дата
|
Завдання
|
7 квітня
|
Тема. Фундатор Перемишльської композиторської школи М. Вер-бицький. Просвітницька діяль-ність і творчість А. Вахнянина, О. Нижанківського, Д. Січинського. Хорова і симфонічна творчість Л. Ревуцького, Б. Лятошинського, С. Людкевича. В. Барвінський — майстер інструментальних мініа-тюр. Музика для дітей В. Косен-ка.
Прочитати матеріал на с. 181-184 підручника.
|
9 квітня
|
Тема. Неофольклорний стиль М. Скорика, неокласичні камерні симфонії Є. Станковича, хорові твори Лесі Дичко. Музичний ава-нгард композиторів-шестидесятників і модернізація музичної мови: В. Годзяцький, В. Сильвестров, Л. Грабовський.
Прочитати матеріал на с. 184-185 підручника.
|
14 квітня
|
Тема. Пісенна творість П. Майборо-ди, О. Білаша, В. Івасюка та ін.
Музичне виконавство: Б. Гми-ря, С. Крушельницька, А. Со-лов’яненко та ін.
Прочитати матеріал на с. 185-186 підручника.
|
16 квітня
|
Тема. Поп-музика. Пісенний форум «Червона рута. Рок-музика: гурти «Гайдамаки», «Скрябін», «Океан Ельзи», «Даха-Браха», «Онука» та ін.
Музика митців української діаспори.
Прочитати матеріал на с. 186-189 підручника.
|
21 квітня
|
Тема. Театр і кіно
Перші професійні актори — скоморохи. Шкільний театр коза-цько-гетьманської доби. Національний ляльковий театр вертеп.
Завдання: З різних джерел з’ясуйте особли-вості мистецтва скоморохів. На цій основі створіть міні-театр «Усмішки скоморохів», де спробуйте себе в ролі акторів-коміків, викону-ючи етюди-імпровізації на різні теми сучасного життя, зокрема шкільного.
|
23 квітня
|
Тема. Перший український профе-сійний театр під орудою О. Ба-чинського при товаристві “Руська бесіда” (1864). Принципи реаліз-му і народності «театру корифе-їв»: музично-драматичного за формою і фольклорно-етнографічного за змістом. (М. Кропивницький, М. Старицький, І. Карпенко-Карий, П. Саксаган-ський, М. Садовський, М. Занько-вецька).
Прочитати матеріал на с. 190-194 підручника.
|
|